دانلود آهنگ علی زند وکیلی باورم کن
نوشته شده توسط : اشکانی

دانلود آهنگ باورم کن علی زند وکیلی

علی زند وکیلی آهنگ جدید خود بنام باورم کن را هم اکنون با کیفیت های 128 و 320 منتشر کرده است

شما میتوانید در این وبلاگ این آهنگ را به صورت آنلاین گوش کرده سپس از طریق لینک های مستقیم قرار داده شده در وبلاگ آن را دانلود کنید

 Ali Zand Vakili | Bavaram Kon With Text And 2 Quality 320 And 128 

شعر : محمد سعید میرزایی | تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید زمانی

متن آهنگ باورم کن علی زند وکیلی

رفتی؛ که من در نیمه ی تاریکِ این سیاره باشـم

رفتی؛ که مثلِ سایه ای، روی زمین آواره باشـم

رفتی وُ جای خالیت را در کنارم، حس نکــردی

رفتی وُ چیزی از عذابِ انتظارم، حس نکـردی

می سـوزم؛ امّا آتشِ عشقِ تو، خاموشی ندارد

می میــرم؛ امّا داغِ چشمانت، فراموشی ندارد

شعر : محمد سعید میرزایی

باید مرا باور کنی! تنهـــاترین مردِ زمینـــم

تو؛ در طلوعِ تازه ای… من؛ در غروبِ آخرینــم

من؛ بی تو در شبهــای دلتنگی، اسیرم… بـاورم کن

من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویــرم… بـاورم کن

زیبـــای من؛ در جشنِ میلادِ تو وُ زیبــاییِ تو

من؛ آخرین شمعـــم، که می خواهم بمیــرم

باورم کــــن! باورم کـــــن

باید مرا باور کنی! من با توأم، هر جــا که باشی

شایــد؛ تو هم دلتنگی ام را حس کنی، تنهـا که باشی

با من، بمان… با من، بخوان؛ افسانه ی تنهـایی ات را

با من، بمان… در چشمهای من ببین، زیبــایی ات را

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید زمانی

من؛ بی تو در شبهای دلتنگی، اسیـرم… باورم کن

من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویـرم… باورم کن

زیبای من؛ در جشنِ میـلادِ تو وُ زیبـاییِ تو

من؛ آخرین شمعم، که می خواهم بمیــرم

بـــاورم کن! بـــــاورم کن

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 




:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: